RENAULT Bypass SGW
Opis
MAXIECU RENAULT BYPASS WYMAGA UŻYCIA INTERFEJSU MODEL 4GEN LUB EXPERT ORAZ OPROGRAMOWANIA MAXIECU 3 DLA DANEJ MARKI
NOWOŚĆ
Bypass przeznaczony do samochodów marki Renault, Dacia w których występuje SGW Lista obsługiwanych modeli, zgodnie z listą modeli wspieranych przez oprogramowanie MaxiEcu 3 (zobacz listę w części DOKUMENTY). Po montażu Renault Bypass GSW bypass możemy robić wszystko co oferuje oprogramowanie MaxiEcu 3, między innymi jak: • Kasowanie kodów usterek
• Uruchomienie testów elementów wykonawczych
• Uruchomienie adaptacji oraz kodowań
PRZEWAGA NAD INNYMI ROZWIĄZANIAMI DLA SGW:
• Podłączasz tylko raz i zostawiasz na stałe w samochodzie.
• Diagnostykę przeprowadzasz tak jakby SGW/SGM nie było – wystarczy podpiąć interfejs do gniazda OBD2 które jest zamontowane w naszej przejściówce Renault bypass.
• Fabryczne gniazdo OBD2 pozostaje cały czas aktywne (gdybyś jednak chciał skorzystać z ASO).
• Bez konieczności stosowania drogich, serwisowych narzędzi.
• Bez konieczności wykupowania dostępu przy każdym użyciu.
• Bez konieczności dostępu do Internetu.
• Nowatorskie rozwiązanie - wyłącznie w ofercie MaxiEcu - wyłącznie do interfejsów MaxiEcu (model 4GEN oraz model Expert) działających na licencji MaxiEcu 3.
Jeden montaż i można kasować inspekcje, kodować, kasować usterki – czyli wszystkie dostępne funkcje diagnostyczne przewidziane w oprogramowaniu dla danego pojazdu. Świetna opcja dla prywatnych Użytkowników, ale i dla warsztatów, które mogą rozszerzyć swoją ofertę o podpięcie MaxiEcu Renault Bypas do samochodów stałych Klientów, co w przyszłości znacznie skróci potrzebny dotychczas czas na wykonanie usługi.
CO TO JEST MODUŁ SECURITY GATEWAY (SGM / SGW)?
Moduł Security Gateway (SGM / SGW) to fabryczne zabezpieczenie występujące w samochodach marki Renault, które ogranicza zapytania diagnostyczne wyłącznie do odczytu np. informacji o sterowniku, odczytu kodów usterek, numeru VIN i trybu OBD2. Aby uzyskać dostęp do zaawansowanej diagnostyki należy posiadać autoryzowane, drogie narzędzia i dostęp do baz lub zamontować specjalne obejście jak MaxiEcu Renault Bypass
MONTAŻ
Przed montażem upewnij się czy są spełnione poniższe warunki:
- akumulator w samochodzie musi być w pełni naładowany
- wszystkie odbiorniki prądu (klimatyzacja, radio itp.) muszą być wyłączone
- wszystkie dodatkowe moduły (instalacja gazowa, niefabryczne zabezpieczenia
antykradzieżowe itp.) muszą być odłączone
- wszystkie kontrolki licznika pojazdu muszą być całkowicie wyłączone - wyłącz zapłon
pojazdu i następnie poczekaj około 1 minuty do pełnego uśpienia wszystkich sterowników
MaxiEcu Renault Bypass polecamy przymocować do stałych elementów samochodu,
(np. na trytytki) tak aby zabezpieczyć przed m.in
Lokalizacja złącz SGW
Lokalizacja blokady (złącz SGW) może być różna w zależności od modelu pojazdu.
Najczęściej umiejscowiona jest w pobliżu skrzynki bezpieczników (w okolicach gniazda
OBDII) lub za deską rozdzielczą/modułem komputera pokładowego.
W celu sprawdzenia lokalizacji SGW rekomendujemy sprawdzenia dokumentacji
technicznej danego samochodu.
PRODUKT TESTOWANY I BEZPIECZNY
✔ Stabilna transmisja ✔ Przeciwdziałanie zakłóceniom ✔ Elastyczny, wytrzymały przewód
Pamiętaj, że stosowanie nierekomendowanych przejściówek może trwale uszkodzić interfejs lub sterownik w samochodzie. Kolorystyka produktu na zdjęciu może nieco różnić się od jego kolorystyki widzianej w naturalnym świetle.