• Zwrot do 30 dni
  • Darmowa dostawa od 99 zł
  • Wysoka jakość obsługi klienta
  • Fachowa pomoc

Diagnostyka rozszerzona do MAZDA - SDPROG vLinker MC BT 3.0 na Android

Kod produktu: mazda-vlinker-android
Producent: SDPROG
Cena: 329,00 zł 329.00
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
ilość
-
+
szt.
Zyskujesz 329 pkt [?]

Opis

Zestaw do diagnostyki rozszerzonej dla samochodów marki MAZDA w interfejsem vLinker MC BT 3.0 tylko dla Androida (UWAGA - iPhone wymaga modelu MC+ 4.0) wraz z polskim programem SDPROG. Zakres prac podany niżej w opisie. Prosty w obsłudze program dla każdego, będziesz wiedział wszystko przed mechanikiem. 

 

  

W przypadku marki MAZDA dla wybranych modeli możliwy jest szerszy zakres diagnostyczny wykraczający poza standardowe funkcje OBDII

Lista obsługiwanych modeli marki MAZDA, 2 (2015-2022), 3 BK (2007-2013), 3 BL (2010-2013), 3 BM (2013-2017), 3 BP (2019-2024), 5 CR (2005-2010), 5 CW (2011-2015), 6 GG (2002-2008), 6 GH (2007-2012), 6 GJ (2013-2018), Atenza II (2008-2013), Atenza III (2012-2022), Axela II (2006-2013), Axela III (2013-2017), Bt-50 I (2007-2012), CX-3 (2015-2022), CX-30 (2019-2024), CX-5 I (2012-2017), CX-5 II (2017-2024), CX-7 (2006-2012), CX-9 I (2007-2015), CX-9 II (2016-2024), MX-5 III (2006-2018), MX-5 IV (2019-2024), RX 8 (2003-2012)

 

 

 

 

Lista obsługiwanych modułów w wyżej wymienionych modelach marki MAZDA:

  • Moduły związane z silnikiem i napędem

Silnik – Moduł sterujący silnika

TCM – moduł sterujący skrzynią biegów

CP_ESU – Jednostka elektronicznego układu sterowania punktem ładowania

DCDC – Przetwornica DC/DC

DMC – sterownik silnika napędowego

ECL – Jednostka sterująca silnika

ESU – elektryczna jednostka sterująca

PCM – moduł sterujący zespołem napędowym

SCR – selektywna redukcja katalityczna

 

  • Moduły związane z bezpieczeństwem i kontrolą pojazdu

PBM – moduł hamulca postojowego

VDM – Moduł Dynamiki Pojazdu

CMU – Jednostka modułu sterującego

FSRL – Zabezpieczenie boczne przednie, lewe

FSRR – Przednie zabezpieczenie boczne, prawe

LCMR – doświetlenie prawego zakrętu

LFU – Jednostka funkcyjna oświetlenia

VCM – moduł sterowania pojazdem

BCMii – Moduł sterujący nadwozia (wewnętrzny)

CMR – moduł tempomatu

RCM – Moduł kontroli ograniczeń

SOD-L – Wykrywanie przeszkód bocznych, lewe

ABS – układ przeciwblokujący

CCMii – moduł tempomatu (wewnętrzny)

PSCM – Moduł sterujący wspomagania kierownicy

SASM – moduł czujnika kąta skrętu

OCSM – moduł systemu klasyfikacji pasażerów

SECM – moduł kontroli bezpieczeństwa

SOD-R – Boczne wykrywanie przeszkód, prawe

SCM-E – Moduł sterujący zawieszeniem E

 

 

  • Moduły związane z klimatyzacją i komfortem

HCM – Moduł sterujący reflektorów

CCU – jednostka kontroli klimatu

HVAC — ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja

HSWM – Moduł podgrzewanej kierownicy

AHCM – moduł sterujący nagrzewnicą dodatkową

RHVAC – Tylne HVAC

SRM – moduł szyberdachu

DSM – moduł siedzenia kierowcy

 

 

  • Moduły multimedialne i rozrywkowe

APIM – moduł informacji o mocy audio

BECM-B – Elektroniczny moduł sterujący nadwozia B

IPC – zestaw wskaźników

DDM – moduł wyświetlacza drzwiowego

IPM-A – moduł tablicy przyrządów A

HUD – wyświetlacz Head-Up

CDP – odtwarzacz płyt kompaktowych

DABM – moduł cyfrowej transmisji audio

PDM – moduł drzwi pasażera

ACM – moduł sterowania dźwiękiem

FCDIM – moduł interfejsu przedniego wyświetlacza sterującego

FCIM – moduł interfejsu sterowania przedniego

IPM-B – moduł tablicy przyrządów B

 

 

  • Moduły asystujące kierowcę i komunikacja

TRCU – Jednostka telematyki i zdalnego sterowania

PAM – moduł pomocy przy parkowaniu

RGTM – Moduł bagażnika tylnej klapy

RTM – Moduł tylnej klapy

SCCM – moduł sterujący kolumny kierownicy

RFA – Siłownik funkcji zdalnej

TRM – Moduł Telematyczny

DACM-C – Moduł sterujący wspomagania kierowcy C

DSP – cyfrowy procesor sygnałowy

GPSM – moduł globalnego systemu pozycjonowania

GWM – moduł bramy

 

 

 

Opróczy wyżej wymienionej diagnostyki serwisowej, program SDPROG umożliwia diagnozę OBDII dla pozostałych pojazdów:

  • odczytanie przyczyny występowania świecącej się kontrolki Check Engine/MIL
  • odczytanie kodów błędów: zapisanych, oczekujących, stałych, generycznych jak i specyficznych dla danego producenta
  • kasowanie błędów i kodów usterek
  • uzyskanie przydatnych informacji dotyczących prawdopodobnej przyczyny awarii oraz sposobu jej usunięcia

Dostępne na systemy:

  • Android 5.0 oraz nowsze

 

 

SDPROG to zaawansowane oprogramowanie diagnostyczne, pozwalające połączyć się ze sterownikiem oraz komputerem pokładowym samochodu, dostarczające najważniejsze informacje oraz parametry związane z pracą pojazdu.

Narzędzie jest bardzo intuicyjne oraz proste w obsłudze. Jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób ceniących sobie posiadanie większej kontroli nad swoim samochodem. Umożliwia monitorowanie parametrów pracy pojazdu w czasie rzeczywistym.

SDPROG obsługuje wszystkie marki i modele samochodów wyprodukowanych dotychczas, niezależnie od kraju ich pochodzenia. Umożliwia to system OBDII/EOBD, który został wprowadzony przez wszystkich producentów wraz z pojawieniem się norm dotyczących ochrony środowiska, wymuszających zastosowanie jednolitego systemu diagnostycznego w samochodach.

Do pracy niezbędny jest interfejs diagnostyczny, obsługujący system OBDII/EOBD, który należy podłączyć do złącza OBD2. Najpopularniejszym interfejsem diagnostycznym jest ELM327, który występuje pod różnymi nazwami. Urządzenie umożliwia uzyskanie komunikacji z samochodem za pomocą Bluetooth 3.0

Program jest wyposażony w bogatą bazę wskazówek technicznych, dzięki którym użytkownik jest w stanie w prostszy sposób zlokalizować oraz usunąć usterkę w swoim samochodzie.

 

 

Dlaczego vLinker?

Interfejs zalecany dla aplikacji SDPROG do zaawansowanej diagnostyki. Seria Vgate vLinker MC to ulepszona wersja Vgate iCar Pro. Interfejs posiada automatyczny multiplekser, który wykorzystywany jest przez aplikację SDPROG dzięki czemu można przeprowadzić zaawansowaną diagnostykę modułów dla takich marek jak Opel, Ford, Mazda, Chevrolet oraz Saab.

Parametry interfejsu:

  • obsługa protokołu MS CAN*
  • obsługa protokołu SW CAN*

*dotyczy samochodów grupy GM i umożliwia zdiagnozowanie wszystkich modułów znajdujących się w samochodzie.

 

 

Tryb OBDII

Moduł OBDII/EOBD obsługuje wszystkie marki i modele samochodów do 2024 roku, niezależnie od kraju w jakim zostały wyprodukowane. Jest to możliwe dzięki temu, iż system OBDII/EOBD został zamontowany w samochodach wraz z pojawianiem się norm dotyczących ochrony środowiska, które wymuszają na producentach samochodów stosowania jednolitego systemu diagnostycznego.

Bogata baza wskazówek technicznych:

  • możliwe przyczyny pojawienia się usterki
  • przyczyny pojawienia się kodu błędu
  • możliwe objawy
  • zasada działania podzespołu

Przydatne informacje przy zakupie samochodu:

  • przejechany dystans od momentu uaktywnienia kontrolki MIL
  • czas od momentu usunięcia kodów usterek
  • czas od momentu uaktywnienia się kontrolki MIL

 

Monitorowanie pracy poszczególnych czujników w samochodzie:

  • temperatura silnika, zasysanego powietrza i otoczenia
  • pozycja pedału przyśpieszenia
  • napięcie w instalacji elektrycznej
  • ciśnienie doładowania turbosprężarki
  • napięcie sondy lambda

Badanie kondycji akumulatora oraz regulatora napięcia:

  • napięcie akumulatora w stanie spoczynku podczas postoju
  • spadek napięcia podczas rozruchu
  • stan ładowania podczas pracy na wolnych obrotach
  • stan ładowania podczas pracy pod obciążeniem

 

Dodatkowo:

  • Monitory diagnostyczne

Wgląd do tej funkcji daje szybką, prostą, a przy tym bardzo cenną informację na temat stanu danego pojazdu.

Przy jej pomocy możemy stwierdzić, czy dana usterka występuje i czy została poprawnie usunięta.

Możemy się również dowiedzieć, czy kody usterek nie zostały chwilę wcześniej skasowane, aby ukryć uszkodzenie pojazdu.

Dodatkowo ustrzeże nas przed poważnymi usterkami, które pojawiają się sporadycznie.

  • Monitorowanie parametrów

Łatwe monitorowanie wybranych parametrów samochodu umożliwia opcja zegarów oraz wykresów z możliwością personalizacji. Lista obsługiwanych parametrów i danych jest ściśle związana z podłączanym samochodem.

 

 

  • Sprawdzanie przeciążeń w samochodzie

Funkcja umożliwiająca sprawdzenie przeciążeń w samochodzie na podstawie zegara. Funkcja ma umożliwić użytkownikowi odczytanie aktualnie panujących przeciążeń podczas jazdy. W funkcji przedstawiona jest aktualna oraz maksymalna wartość przeciążenia.

  • Tryb Race

Tryb Race jest konfigurowalną funkcjonalnością pozwalającą na przypisanie sygnałów wizualnych oraz dźwiękowych do określonej przez użytkownika wartości prędkości obrotowej silnika. Istnieje możliwość ustawienia funkcji w taki sposób, aby zmiana biegów odbywała się w idealnym pod względem przyspieszenia momencie.

Informacji o tym, przy jakich obrotach silnik osiąga swoją moc maksymalną należy szukać w ogólnie dostępnych źródłach, takich jak fora internetowe lub artykuły prasowe.

 

 

Tryb serwisowy

Tryb serwisowy w SDPROG oferuje użytkownikom możliwość wykonywania następujących działań:

  • Odczytywanie i diagnozowanie każdego modułu występującego w samochodzie, co umożliwia pełną analizę stanu i działania poszczególnych systemów pojazdu.
  • Kasowanie kodów usterek z wybranego modułu samochodu, co pozwala na szybkie usuwanie błędów i poprawę działania pojazdu.
  • Odczytywanie dostępnych parametrów samochodu, w tym szczególnie istotnych parametrów DPF, GPF, PEF oraz FAP w silnikach diesla. Dzięki temu użytkownicy mogą śledzić i monitorować stan filtra cząstek stałych, co wpływa na efektywność i sprawność pracy silnika oraz ogólną wydajność pojazdu.

Diagnostyka w modułach umożliwia również uzyskanie wglądu w inne kluczowe parametry i dane techniczne pojazdu, zapewniając kompleksową ocenę stanu i działania wybranych systemów dla określonych silników.

 

 

Gdzie przyda się najbardziej

Warsztat samochodowy

  • możliwe przyczyny wystąpienia usterki
  • przyczyny pojawienia się kodu błędu
  • możliwe objawy usterki
  • zasada działania podzespołu
  • odczyt kodów błędów modułów dostępnych w samochodzie
  • typy i statusy kodów błędów ułatwiające diagnozę usterki

Świadomy kierowca

  • monitorowanie temperatury silnika, zasysanego powietrza oraz otoczenia
  • monitorowanie pozycji pedału przyspieszenia
  • monitorowanie napięcia instalacji elektrycznej
  • monitorowanie ciśnienia doładowania turbosprężarki
  • monitorowanie filtra DPF, GPF, PEF oraz FAP
  • monitorowanie korekt wtrysków w samochodach spalinowych
  • wiele innych

Sprzedawca samochodów

  • przejechany dystans od momentu pojawienia się kontrolki MIL
  • czas od momentu usunięcia kodów usterek
  • czas od momentu pojawienia się kontrolki MIL
 

 

Zestaw zawiera

  • Oprogramowanie SDPROG na urządzenia mobilne z systemem Android
  • Interfejs vLinker MC Bluetooth 3.0
  • Instrukcje
  • Dostęp do aktualizacji
  • Kod aktywacyjny zapewniający darmowe polskie aktualizacje i pomoc techniczną

 

Wersje językowe:

  • Polska (PL)
  • Angielska (EN)
  • Węgierska (HU)
  • Rumuńska (RO)
  • Hiszpańska (ES)
  • Portugalska (PT)
  • Hindi (HI)
  • Niemiecka (DE)
  • Czeska (CS)
  • Słowacka (SK)
  • Bułgarska (BG)
  • Rosyjska (RU)
  • Serbsko-chorwacki (SH)

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl