Pokrowce dopasowane Premium Line Material TOYOTA
Opis
Wysokiej jakości pokrowce Premium Line Material renomowanego polskiego producenta - produkt zaprojektowany i wytworzony w Polsce. Pokrowce stworzone w nowym, optymalnym rozmiarze, który lepiej dopasowuje się do foteli samochodowych, a przy tym jest rozwiązaniem kilkukrotnie tańszym niż wymiana tapicerki. Dzięki podwyższonej trwałości na ścieranie i możliwości prania, mogą nam służyć dłużej niż inne pokrowce dostępne na rynku. Walory estetyczne tej serii pokrowców, poprawią wnętrze każdego auta.
Pokrowce Premium Line Material zostały zaprojektowane w optymalnym rozmiarze, tak aby chronić tapicerkę w najbardziej narażonych miejscach.
Dzięki systemowi zamków błyskawicznych pokrowce zachowują funkcjonalność oraz są w pełni użyteczne niezależnie od konfiguracji siedzeń.
Pokrowce samochodowe Materiałowe Premium Line Material wykonane są z dzianiny tapicerskiej. Materiał na pas środkowy jest łatwy w utrzymaniu czystości. Pokrowce mają podwyższoną odporność na ścieralność oraz zużycie.
PREMIUM - NAJWYŻSZA JAKOŚĆ W ATRAKCYJNEJ CENIE
Seria pokrowców PREMIUM to połączenie wysokiej jakości z jeszcze bardziej optymalnym krojem naszych produktów. Nowe odsłony stałej oferty to efekt ciągłego rozwoju i chęci podwyższenia standardów. Zastosowanie unikatowych rozwiązań sprawia, iż seria PREMIUM staje się w wielu przypadkach tańszą alternatywą produktów miarowych - typowych pod konkretny model.
CO WYRÓŻNIA POKROWCE Z SERII PREMIUM
ULEPSZONA FORMUŁA MATERIAŁÓW
Trwałość pokrowców została zwiększona dzięki zastosowaniu wyłącznie materiałów laminowanych (pianką i podszewką). W dotychczasowych pokrowcach uniwersalnych wszelkie wykończenia takie jak ”plecy” czy zagłówki były wykonywane z materiałów bez laminatu. Ten atut produktu będzie skutkował dłuższym okresem użytkowania, ale również wpłynie korzystnie na ostateczny efekt wizualny.
NOWA FORMA SZYCIA
Pokrowce serii PREMIUM charakteryzują się nowym zoptymalizowanym kształtem i rozmiarem, tak aby mogły być zastosowane nawet w nowszych modelach samochodów. Unikatowe rozwiązania zostały użyte również w samej konstrukcji produktu, co znacznie ułatwia montaż i użytkowanie zarówno w wersjach 5-cio jak i 3-drzwiowych.
INNOWACYJNY SYSTEM MONTAŻU
W pokrowcu na siedzisko przednie, zastosowano nowy system montażu w postaci „tunelu” ze ściągaczem. Skutkuje to nie tylko szybszym montażem niż dotychczas, ale również daje dużo lepszy efekt wizualny. Siedzisko tylnej kanapy można zamontować za pomocą specjalnej elastycznej gumy lub standardowo poprzez haczyki montażowe.
REGULACJA ROZMIARU POKROWCA
Pokrowce na oparcia wyposażone są w ściągacz, który przeciągamy pomiędzy siedziskiem a oparciem. Umożliwia on regulację produktu w zależności od wysokości fotela. Niweluje to jednocześnie często występujący problem za małych bądź za dużych pokrowców uniwersalnych.
RZEP W MIEJSCU OTWORÓW NA ZAGŁÓWKI
Częstym problem montażu pokrowców uniwersalnych jest wykonanie otworów na zagłówki. W naszych pokrowcach rozwiązano go za pomocną specjalnie wszytego rzepu w miejscu prowadnic, co znacznie ułatwia montaż. Rozpięcia na zagłówki zastosowano tylko w pokrowcach na przednie fotele.
PRAKTYCZNE, UNIWERSALNE ROZWIĄZANIE
Dopasowanie:
AUDI A1; A3 (8L, 8P, 8V); A4 (B5, B6, B7); A6 (C6, C7); Q2; Q3; Q5
BMW SERIA 2; 3 (e46); 5 (E34, E39); X1; X3
CHEVROLET Cruze; Spark
CITROEN Berlingo (II); C3 (II); C3 Picasso; C4 (II); C4 Cactus; C5 (II); C-Elysse (FL)
DACIA Dokker; Duster (I, II); Lodgy (5m); Logan (I, II); Sandero (I, II, III)
FIAT 500L; 500X; Doblo (III, IV); Fiorino; Punto (2012, Grande, Evo); Tipo (II); Sedici; Qubo
FORD Eco Sport (II); Fiesta (Mk5, Mk6, Mk7, Mk8); Focus (Mk2, Mk3, Mk4); Ka Plus; Kuga (I, II); Mondeo (Mk4, Mk5); Ranger; Tourneo Connect (I, II); Tourneo Courier; Transit Connect
HONDA City (V); Civic (V, VI, VII, IX); Jazz (II, III)
HYUNDAI Elantra (V, VI); i10 (III); i20 (I, II, III); i30 (I, II, III); IX20; IX35; Tucson (I, II)
ISUZU D-MAX (I, II, III)
KIA Carens (III); Cee’d (I, II); Niro; Picanto (III); Rio (II, III, IV); Sportage (III, IV); Venga
MAZDA 2 (II, III); 3 (II, III); 6 (II, III); CX-3; CX-5; CX-7
MERCEDES A Klasa (W169); C Klasa (W203); E Klasa (W211); Citan
MITSUBISHI ASX; Colt; L200; Outlander (II, III)
NISSAN Juke; Micra; Navara (D40, NP300); Note (II); Pulsar; Qashqai (I, II, III)
OPEL / VAUXHALL Astra (H, J, K); Combo (C, D); Corsa (C, D, E, F); Crossland X; Insignia (I); Karl; Mokka; Mokka X; Vectra (B, C)
PEUGEOT 207; 207 SW; 208; 307; 308 (II); 407; 508; 2008; 3008; Partner (II)
RENAULT Captur; Clio (III, IV, V); Kadjar; Laguna (III); Megane (III, IV); Scenic (IV); Thalia; Twingo
SEAT Arona; Ateca; Ibiza (IV, V); Leon (II, III); Toledo (IV)
SKODA Fabia (I, II, III); Karoq; Octavia (II, III); Rapid (II); Superb (II, III)
SSANGYOUNG Tivoli
SUBARU Forester (III, IV); Legacy; Outback
SUZUKI Baleno (III); Ignis; Jimny; Splash; SX4; SX4 S-Cross; Swift (IV, V); Vitara (III)
TOYOTA Auris (I, II); Avensis (II); Corolla (IX); Hilux (VII); Prius; RAV4 (III); Yaris (I, II, III, IV); Tundra
VOLKSWAGEN Amarok; Bora; Caddy (III, IV); Golf (V, VI, VII); Jetta (IV, V); Passat (B5, B7, B8); Polo (IV, V, VI); T-Cross; Tiguan (I, II); Touareg (I); T-Roc //