IVECO Bypass SGW
Opis
PRZEWAGA NAD INNYMI, DOSTĘPNYMI NA RYNKU PRZEJŚCIÓWKAMI SGW:
• Podłączasz tylko raz, a następnie diagnostykę przeprowadzasz tak jakby SGW/SGM nie było – wystarczy podpiąć interfejs w gniazdo OBD2. • Bez konieczności odłączania i podłączenia za każdym razem, kiedy potrzebujemy dostępu do diagnostyki, a więc oszczędność czasu i zmniejszone ryzyko uszkodzenia lub zużycia złącz po wielokrotnym przepinaniu wtyków. • Po podłączeniu MaxiEcu Iveco Bypass fabryczna bramka SGW jest nadal widoczna dla innych sterowników dzięki czemu nie są generowane nowe kody błędy co ma kluczowe znaczenie dla zaawansowanej funkcji proxi.
Jeden montaż i można kasować inspekcje, kodować, kasować usterki – czyli wszystkie dostępne funkcje diagnostyczne przewidziane w oprogramowaniu dla danego pojazdu. Świetna opcja dla prywatnych Użytkowników, ale i dla warsztatów, które mogą rozszerzyć swoją ofertę o podpięcie MaxiEcu Iveco Bypas do samochodów stałych Klientów, co w przyszłości znacznie skróci potrzebny dotychczas czas na wykonanie usługi.
CO TO JEST MODUŁ SECURITY GATEWAY (SGM / SGW)?
Moduł Security Gateway (SGM / SGW) to fabryczne zabezpieczenie występujące w samochodach marki Iveco, które ogranicza zapytania diagnostyczne wyłącznie do odczytu np. informacji o sterowniku, odczytu kodów usterek, numeru VIN i trybu OBD2. Aby uzyskać dostęp do zaawansowanej diagnostyki należy posiadać autoryzowane, drogie narzędzia i dostęp do baz lub zamontować specjalne obejście jak MaxiEcu Iveco Bypass
MONTAŻ
Przebieg montażu nie różni się od założenia zwykłych przejściówek typu przejściówek typu Bypass, ale MaxiEcu Iveco Bypass - nie musisz już odpinać i ponownie montować. Wystarczy zlokalizować w danym modelu fabryczne złącze modułu SGM/SGW i podpiąć końcówkę MaxiEcu Iveco Bypass do złącza, a drugą końcówkę w miejsce gdzie było złącze. Lokalizacja fabrycznych złącz jest zróżnicowana, ale najczęściej znajduje się w bocznym panelu po stronie pasażera - w pobliżu schowka lub za radiem. Złącze może być również umiejscowione z tyłu skrzynki bezpieczników. Zobacz załącznik w części „Dokumenty".
PRODUKT TESTOWANY I BEZPIECZNY
✔ Stabilna transmisja ✔ Przeciwdziałanie zakłóceniom ✔ Elastyczny, wytrzymały przewód
Pamiętaj, że stosowanie nierekomendowanych przejściówek może trwale uszkodzić interfejs lub sterownik w samochodzie. Kolorystyka produktu na zdjęciu może nieco różnić się od jego kolorystyki widzianej w naturalnym świetle.