• Zwrot do 30 dni
  • Darmowa dostawa od 99 zł
  • Wysoka jakość obsługi klienta
  • Fachowa pomoc

Diagnostyka rozszerzona do SEAT - SDPROG iCAR PRO BT 4.0 na iPhone, Android

Kod produktu: seat-icar-pro-ios
Producent: SDPROG
Cena: 259,00 zł 259.00
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
ilość
-
+
szt.
Zyskujesz 259 pkt [?]

Opis

Zestaw do diagnostyki rozszerzonej dla samochodów marki SEAT w interfejsem Vgate iCar PRO BT 4.0 dla iPhona i Androida wraz z polskim programem SDPROG. Zakres prac podany niżej w opisie. Prosty w obsłudze program dla każdego, będziesz wiedział wszystko przed mechanikiem. 

 

 

 

 

 

W przypadku marki SEAT dla wybranych modeli możliwy jest szerszy zakres diagnostyczny wykraczający poza standardowe funkcje OBDII

Lista obsługiwanych modeli marki SEAT:

Alhambra (710) (2010-2021)

Altea (5P) (2004-2015)

Arona (KJ7) (2017-)

Ateca (KH7) (2016-2020)

Exeo (3R2) (2009-2011)

Ibiza (KJ1) (2017-2021)

Ibiza (6J) (2008-2017)

Ibiza (6P) (2017-2021)

Leon (5F1) (2012-2020)

Leon (1P) (2005-2012)

Mii (KF1) (2012-)

Tarraco (2021-)

Toledo (KG) (2004-2009)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lista obsługiwanych modułów w wyżej wymienionych modelach marki SEAT:

  • Moduły związane z silnikiem i napędem

Elektronika silnika 1

Elektronika silnika 2

Elektronika silnika 3

Silnik napędowy 3

Konwerter DC/DC

Ładowanie baterii

Zarządzanie temperaturą

Akumulator wysokiego napięcia

Głowa kontrolna

Blokady mechanizmu różnicowego

Automatyczna skrzynia

Poduszka silnika

  • Moduły związane z bezpieczeństwem i kontrolą pojazdu

Moduły związane z bezpieczeństwem i kontrolą pojazdu

Hamulce ABS

Aktywny system kontroli hałasu zewnętrznego

Aerodynamika

Poduszki powietrzne

Automatyczna skrzynia biegów 2

AWD (napęd na wszystkie koła)

Regulator akumulatora

Wspomaganie hamulców

Czujniki hamulców

Bramka CAN

Centralna elektronika

Sterowanie podwoziem

Elektronika drzwi kierowcy

Kierowca asystenta wejścia

Podnoszenie osi przedniej

Napinacz przedni lewy

Napinacz przedni prawy

Asystent świateł drogowych

Autoryzacja zapłonu

Immobilizer

Światło lewe (reflektor)

Kontrola poziomu (zawieszenie)

Moduł wielofunkcyjny

Pomoc w parkowaniu (czujniki/kamera)

Elektronika drzwi pasażera

Ochrona pieszych

Sterowanie osią tylną 2

Światło prawe (reflektor)

Elektronika czujników

Pomoc boczna

Kąt skrętu

Asystent kierowania

Blokada kolumny kierownicy

Elektronika zawieszenia

Diagnostyka telemetryczna

Ciśnienie w oponach

Ciśnienie w oponach 2

Hamulec koła, prawy

Elektronika wycieraczek

Pasażer z asystentem wejścia

Pamięć fotela kierowcy

Drzwi tylne po stronie kierowcy

 

  • Moduły związane z klimatyzacją i komfortem

Automatyczne ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja

HVAC z tyłu (ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja z tyłu)

Ogrzewanie pomocnicze

Napęd elektryczny

Sprężarka klimatyzacji

Seria Xenonów

Centralna wygoda 2

Hamulec postojowy

Tylne kamera

Tylne siedzenie, strona pasażera

Regulacja siedzenia i lusterek / tylne siedzenie

Kontrola głosu

Dach głowicy sterującej

Prawe drzwi przesuwne

Nagrzewnica pomocnicza

Pulpit nawigacyjny głowicy sterującej

Elektryczny szyberdach

Wielokonturowe siedzenie tylne, strona pasażera

Przesuwane tylne lewe drzwi

Przesuwane tylne prawe drzwi

 

  • Moduły multimedialne i rozrywkowe

Odtwarzacz multimedialny 1

Odtwarzacz multimediów 2

Odtwarzacz multimediów 3

Odtwarzacz multimediów 4

Radio cyfrowe

Telewizja cyfrowa

Tuner satelitarny

System dźwiękowy (wzmacniacz)

Interfejs informacyjno-rozrywkowy

Zewnętrzny interfejs komunikacyjny

Elektronika informacyjna

Elektronika dachowa

Awiofon

Wyświetlacz pomocniczy

Wskaźniki

 

  • Moduły asystujące kierowcę i komunikacja

Asystent parkowania/kierowania

Kontrola odległości (ACC)

Aktywny układ kierowniczy

Asystent pasa ruchu

Operacje

Telefon

Połączenie alarmowe / Telematyka

Nawigacja

Zabezpieczenie przed holowaniem

Asystent pasa ruchu

Głowica kontrolna lewa tylna

Głowica sterująca, prawy tył

Głowica kontrolna z tyłu

Lewe drzwi przesuwne

Wykrywanie pozycji

Identyfikacja kierowcy

Głowica kontrolna lewa tylna

Centralna elektronika 2

Radio

Tuner telewizyjny

Ładowarka

Elektronika informacyjna 2

Zmiana biegu

Nocna wizja

Kamera pokładowa

Wielokonturowy fotel kierowcy

Tylne siedzenie wielokonturowe, strona kierowcy

Aktywny tempomat 2

Pamięć fotela pasażera

Funkcja specjalna II

Asystent pojazdu specjalnego

Rejestrator podróży

Przyczepa

Elektronika bagażnika

Drzwi tylne lewe

Tylne prawe drzwi

Asystent pojazdu specjalnego

Specjalna funkcja

Interfejs dostępu i rozruchu

Kierownica

Lista obsługiwanych silników dla parametrów DPF

CAGA, CLHA, CFWA, CBAB, CAYC

 

 

 

Opróczy wyżej wymienionej diagnostyki serwisowej, program SDPROG umożliwia diagnozę OBDII dla pozostałych pojazdów:

  • odczytanie przyczyny występowania świecącej się kontrolki Check Engine/MIL
  • odczytanie kodów błędów: zapisanych, oczekujących, stałych, generycznych jak i specyficznych dla danego producenta
  • kasowanie błędów i kodów usterek
  • uzyskanie przydatnych informacji dotyczących prawdopodobnej przyczyny awarii oraz sposobu jej usunięcia

Dostępne na systemy:

  • Android 5.0 oraz nowsze
  • iOS 11.0 oraz nowsze

 

 

SDPROG to zaawansowane oprogramowanie diagnostyczne, pozwalające połączyć się ze sterownikiem oraz komputerem pokładowym samochodu, dostarczające najważniejsze informacje oraz parametry związane z pracą pojazdu.

Narzędzie jest bardzo intuicyjne oraz proste w obsłudze. Jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób ceniących sobie posiadanie większej kontroli nad swoim samochodem. Umożliwia monitorowanie parametrów pracy pojazdu w czasie rzeczywistym.

SDPROG obsługuje wszystkie marki i modele samochodów wyprodukowanych dotychczas, niezależnie od kraju ich pochodzenia. Umożliwia to system OBDII/EOBD, który został wprowadzony przez wszystkich producentów wraz z pojawieniem się norm dotyczących ochrony środowiska, wymuszających zastosowanie jednolitego systemu diagnostycznego w samochodach.

Do pracy niezbędny jest interfejs diagnostyczny, obsługujący system OBDII/EOBD, który należy podłączyć do złącza OBD2. Najpopularniejszym interfejsem diagnostycznym jest ELM327, który występuje pod różnymi nazwami. Urządzenie umożliwia uzyskanie komunikacji z samochodem za pomocą Bluetooth 3.0 oraz Bluetooth 4.0 LE.

Program jest wyposażony w bogatą bazę wskazówek technicznych, dzięki którym użytkownik jest w stanie w prostszy sposób zlokalizować oraz usunąć usterkę w swoim samochodzie.

 

  

Tryb OBDII

Moduł OBDII/EOBD obsługuje wszystkie marki i modele samochodów do dzisiaj, niezależnie od kraju w jakim zostały wyprodukowane. Jest to możliwe dzięki temu, iż system OBDII/EOBD został zamontowany w samochodach wraz z pojawianiem się norm dotyczących ochrony środowiska, które wymuszają na producentach samochodów stosowania jednolitego systemu diagnostycznego.

Bogata baza wskazówek technicznych:

  • możliwe przyczyny pojawienia się usterki
  • przyczyny pojawienia się kodu błędu
  • możliwe objawy
  • zasada działania podzespołu

Przydatne informacje przy zakupie samochodu:

  • przejechany dystans od momentu uaktywnienia kontrolki MIL
  • czas od momentu usunięcia kodów usterek
  • czas od momentu uaktywnienia się kontrolki MIL

 

Monitorowanie pracy poszczególnych czujników w samochodzie:

  • temperatura silnika, zasysanego powietrza i otoczenia
  • pozycja pedału przyśpieszenia
  • napięcie w instalacji elektrycznej
  • ciśnienie doładowania turbosprężarki
  • napięcie sondy lambda

Badanie kondycji akumulatora oraz regulatora napięcia:

  • napięcie akumulatora w stanie spoczynku podczas postoju
  • spadek napięcia podczas rozruchu
  • stan ładowania podczas pracy na wolnych obrotach
  • stan ładowania podczas pracy pod obciążeniem

 

Dodatkowo:

  • Monitory diagnostyczne

Wgląd do tej funkcji daje szybką, prostą, a przy tym bardzo cenną informację na temat stanu danego pojazdu.

Przy jej pomocy możemy stwierdzić, czy dana usterka występuje i czy została poprawnie usunięta.

Możemy się również dowiedzieć, czy kody usterek nie zostały chwilę wcześniej skasowane, aby ukryć uszkodzenie pojazdu.

Dodatkowo ustrzeże nas przed poważnymi usterkami, które pojawiają się sporadycznie.

  • Monitorowanie parametrów

Łatwe monitorowanie wybranych parametrów samochodu umożliwia opcja zegarów oraz wykresów z możliwością personalizacji. Lista obsługiwanych parametrów i danych jest ściśle związana z podłączanym samochodem.

 

 

  • Sprawdzanie przeciążeń w samochodzie

Funkcja umożliwiająca sprawdzenie przeciążeń w samochodzie na podstawie zegara. Funkcja ma umożliwić użytkownikowi odczytanie aktualnie panujących przeciążeń podczas jazdy. W funkcji przedstawiona jest aktualna oraz maksymalna wartość przeciążenia.

  • Tryb Race

Tryb Race jest konfigurowalną funkcjonalnością pozwalającą na przypisanie sygnałów wizualnych oraz dźwiękowych do określonej przez użytkownika wartości prędkości obrotowej silnika. Istnieje możliwość ustawienia funkcji w taki sposób, aby zmiana biegów odbywała się w idealnym pod względem przyspieszenia momencie.

Informacji o tym, przy jakich obrotach silnik osiąga swoją moc maksymalną należy szukać w ogólnie dostępnych źródłach, takich jak fora internetowe lub artykuły prasowe.

 

 

Tryb serwisowy

Tryb serwisowy w SDPROG oferuje użytkownikom możliwość wykonywania następujących działań:

  • Odczytywanie i diagnozowanie każdego modułu występującego w samochodzie, co umożliwia pełną analizę stanu i działania poszczególnych systemów pojazdu.
  • Kasowanie kodów usterek z wybranego modułu samochodu, co pozwala na szybkie usuwanie błędów i poprawę działania pojazdu.
  • Odczytywanie dostępnych parametrów samochodu, w tym szczególnie istotnych parametrów DPF, GPF, PEF oraz FAP w silnikach diesla. Dzięki temu użytkownicy mogą śledzić i monitorować stan filtra cząstek stałych, co wpływa na efektywność i sprawność pracy silnika oraz ogólną wydajność pojazdu.

Diagnostyka w modułach umożliwia również uzyskanie wglądu w inne kluczowe parametry i dane techniczne pojazdu, zapewniając kompleksową ocenę stanu i działania wybranych systemów dla określonych silników.

 

 

Gdzie przyda się najbardziej

Warsztat samochodowy

  • możliwe przyczyny wystąpienia usterki
  • przyczyny pojawienia się kodu błędu
  • możliwe objawy usterki
  • zasada działania podzespołu
  • odczyt kodów błędów modułów dostępnych w samochodzie
  • typy i statusy kodów błędów ułatwiające diagnozę usterki

Świadomy kierowca

  • monitorowanie temperatury silnika, zasysanego powietrza oraz otoczenia
  • monitorowanie pozycji pedału przyspieszenia
  • monitorowanie napięcia instalacji elektrycznej
  • monitorowanie ciśnienia doładowania turbosprężarki
  • monitorowanie filtra DPF, GPF, PEF oraz FAP
  • monitorowanie korekt wtrysków w samochodach spalinowych
  • wiele innych

Sprzedawca samochodów

  • przejechany dystans od momentu pojawienia się kontrolki MIL
  • czas od momentu usunięcia kodów usterek
  • czas od momentu pojawienia się kontrolki MIL
 

 

Zestaw zawiera

  • Oprogramowanie SDPROG na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS
  • Interfejs vgate iCar PRO BT 4.0
  • Instrukcje
  • Dostęp do aktualizacji
  • Kod aktywacyjny zapewniający darmowe polskie aktualizacje i pomoc techniczną

 

Wersje językowe:

  • Polska (PL)
  • Angielska (EN)
  • Węgierska (HU)
  • Rumuńska (RO)
  • Hiszpańska (ES)
  • Portugalska (PT)
  • Hindi (HI)
  • Niemiecka (DE)
  • Czeska (CS)
  • Słowacka (SK)
  • Bułgarska (BG)
  • Rosyjska (RU)
  • Serbsko-chorwacki (SH)

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl