• Zwrot do 30 dni
  • Darmowa dostawa od 99 zł
  • Wysoka jakość obsługi klienta
  • Fachowa pomoc

Diagnostyka rozszerzona do BMW - SDPROG iCAR PRO BT 4.0 na iPhone, Android

Kod produktu: bmw-icar-pro-ios
Producent: SDPROG
Cena: 259,00 zł 259.00
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
ilość
-
+
szt.
Zyskujesz 259 pkt [?]

Opis

Zestaw do diagnostyki rozszerzonej dla samochodów marki BMW w interfejsem Vgate iCar PRO BT 4.0 dla iPhona i Androida wraz z polskim programem SDPROG. Zakres prac podany niżej w opisie. Prosty w obsłudze program dla każdego, będziesz wiedział wszystko przed mechanikiem. 

 

 

W przypadku marki BMW dla wybranych modeli możliwy jest szerszy zakres diagnostyczny wykraczający poza standardowe funkcje OBDII

Lista obsługiwanych modeli marki BMW:  E81 (2007-2012), E82 (2007-2014), E87N (2007-2011), E88 (2008-2014), F20 (2011-2017), F21 (2012-2017), F52 (2015-2018), F22 (2014-2017), F23 (2015-2017), F45 (2014-2017), F46 (2015-2017), E46 (2003-2006), E90 (2005-2011), E91 (2007-2012), E92 (2006-2013), E93 (2007-2013), F30 (2012-2017), F31 (2012-2017), F35 (2012-2015), GT F34 (2013-2017), F32 (2013-2017), F33 (2013-2017), Gran Coupe F36 (2014-2017), E60 (2003-2010), E61 (2004-2010), F10 (2010-2016), F11 (2010-2016), GT F07 (2009-2017), E63 (2007-2010), E64 (2007-2010), F06 (2011-2018), F12 (2011-2017), F13 (2011-2017), Gran Coupe F14 (2012-2017), E65 (2002-2008), E66 (2005-2008), F01 (2008-2015), F02 (2008-2015), M1 F20 (2012-2016), M1 F21 (2012-2016), M2 F87 LCI (2016-2019), M3 F80 (2014-2017), M4 F82 (2014-2017), M4 F83 (2014-2017) M5 F10 (2011-2016), M6 F12 (2012-2017), M6 F13 (2013-2017), M6 Gran Coupe F14 (2013-2017), X1 E84 (2009-2015), X1 F48 (2015-2017), X2 F39 (2016-2018), X3 E83 (2003-2010), X3 F25 (2010-2017), X4 F26 (2014-2017), X5 E53 (2003-2006), X5 E70 (2006-2013), X5 F15 (2013-2017), X5 M F15 (2015-2017), X6 E71 (2009-2014), X6 F16 (2014-2017), X6 M F16 (2015-2017), Z4 E89 (2011-2016)

 

 

 

 

 

Lista obsługiwanych modułów w wyżej wymienionych modelach marki BMW:

  • Moduły związane z silnikiem i napędem

BATT48 – Elektronika baterii 48 woltów

Układ Elektroniczny Silnika/ Elektronika Skrzyni Biegów 2

DSC – system kamer kierowcy

EGS – elektroniczne zarządzanie skrzynią biegów

EHC – elektroniczna regulacja wysokości zawieszenia

EME – Elektronika maszyny elektrycznej

EME2 – Elektronika maszyny elektrycznej 2

Silnik

EPS – elektryczne wspomaganie kierownicy

GHAS – regulowany mechanizm blokady różnicowej

HKFM – Moduł funkcyjny tylnej klapy

LMV – wzdłużny rozkład momentu obrotowego

PCU – Jednostka sterująca zasilaniem

PCU48 – Jednostka sterująca zasilaniem 48V

SCR – wybiórcza redukcja katalityczna

VTC – Valvetronic

VTC – Valvetronic 2

VTG – skrzynka rozdzielcza napędu

  • Moduły związane z bezpieczeństwem i kontrolą pojazdu

ACSM-MRS — system wielokrotnego ograniczenia poduszek powietrza

DSC – dynamiczna kontrola stabilności

EARSH – tylna elektryczna aktywna stabilizacja przechyłu

EARSV – Przednia elektryczna aktywna stabilizacja przechyłu

ELV – Elektroniczna Blokada Kolumny Kierowniczej

HRSNL – Lewy tylny czujnik radarowy w pobliżu zasięgu

HRSNR – Prawy tylny czujnik radarowy w pobliżu zasięgu

HSR – Kontrola kąta poślizgu tylnej osi

KAFAS – systemy wspomagania kierowcy oparte na kamerach

PMA – Asystent manewrowania na parkingu

RDC – Kontrola ciśnienia w oponach

RVC – kamera widoku tylnego

SARS – satelita z poduszką powietrzną, prawy słupek A

SAS2 – system wyposażenia opcjonalnego 2

SASL – Poduszka powietrzna – satelita lewego słupka A

SBSL – Poduszka powietrzna – satelita lewego słupka B

SBSR – satelita z poduszką powietrzną, prawy słupek B

SFZ – satelita centralny z poduszką powietrzną pojazdu

SME – Elektronika do zarządzania magazynowaniem

SRSNVL – Lewy przedni czujnik radarowy w pobliżu zasięgu

SSBF – satelita z poduszką powietrzną i siedzeniem pasażera

SSFA – satelita z poduszką powietrzną w fotelu kierowcy

SSH – satelita z poduszką powietrzną na tylnym siedzeniu

STVL – Poduszka powietrzna – satelita lewych przednich drzwi

STVR – Poduszka powietrzna – satelita prawych przednich drzwi

SZL – Zestaw przełączników poduszki powietrznej-kolumny kierownicy

VSG – generator dźwięku pojazdu

ZGM – Moduł Bramy Centralnej

  • Moduły związane z klimatyzacją i komfortem

AHL – automatyczne poziomowanie reflektorów

CA – System Dostępu Komfortowego

EKPS – elektryczne sterowanie pompą paliwa

EMF – Hamulec postojowy

HKA – automatyczna klimatyzacja w tylnej kabinie

HKL – Podnośnik tylnej klapy

IHKA – Zintegrowany System Automatyki i Klimatyzacji

KLE – elektronika ładowania udogodnień

LIM – moduł interfejsu ładowania

RLS – czujnik deszczu/światła

SHD – Dach przesuwno-uchylny

SHZH – Niezależna/pomocnicza nagrzewnica

SMBF – moduł przedniego siedzenia pasażera

SMBFH – Moduł tylnego siedzenia pasażera

SMFA – moduł siedzenia kierowcy

SMFAH – moduł tylnego siedzenia kierowcy

WIM – moduł wycieraczek

  • Moduły multimedialne i rozrywkowe

ADP – panel wyświetlacza audio

AMP – wzmacniacz

ASK – Kontroler systemu audio

CBX – MEDIA – ComBox Multimedia

CDC – zmieniarka płyt CD

CDCP-DSP – zmieniarka CD – cyfrowy procesor dźwięku

CHAMP – Centralna jednostka główna i platforma multimedialna

CHAMP-GW – Centralna jednostka główna i platforma multimedialna – bramka

CPM

CVM – Moduł miękkiego dachu składanego

DAB – tuner cyfrowy

DSP – cyfrowy procesor dźwięku

DVDC – zmieniarka DVD

FBI – Elastyczny interfejs magistrali

FKA – Tylna nagrzewnica lub klimatyzacja

FRM – Moduł Przedziału Pasażerskiego

HU – Jednostka główna

ICM – Zintegrowane zarządzanie podwoziem

KHI – interfejs zestawu słuchawkowego

MOST – Analiza systemów transportowych zorientowanych na media

NAV – komputer nawigacyjny

RFK – Kamera cofania

RSE – rozrywka na tylnych siedzeniach

SG-FD – Wyświetlacz w tylnej komorze

TEL – interfejs telefoniczny

VM – moduł wideo

  • Moduły asystujące kierowcę i komunikacja

ACC – Aktywny tempomat

AHM – moduł przyczepy

BZM – Centrum sterowania, konsola środkowa

CAS – System dostępu do samochodu

CID – Centralny Wyświetlacz Informacyjny

KON – Kontroler

FBZM – Centrum sterowania przedziałem tylnym, konsola środkowa

FCON – Kontroler tylnej części

FZD – Centrum Funkcji Dachowych

GWS – Przełącznik zmiany biegów

IBOC – amerykański tuner cyfrowy wewnątrzkanałowy

KOMBI – Zestaw wskaźników

LM – Moduł świateł

NVE – elektronika noktowizyjna

NVK – kamera noktowizyjna

PDC – kontrola odległości podczas parkowania

SDARS – satelitarny cyfrowy tuner radiowy

SEC – Pomocnicza jednostka sterująca

SINE – Syrena i czujnik przechyłu

TBX – Touchbox

TCB – połączenie alarmowe Combox

ULF-SBX-H – Moduł interfejsu wysoki

VDP – platforma dynamiki pionowej

Lista obsługiwanych silników dla parametrów DPF

M57D30, N47D20, B37C15, N47C16

 

 

Opróczy wyżej wymienionej diagnostyki serwisowej dla marki BMW, program SDPROG umożliwia diagnozę OBDII dla pozostałych pojazdów:

  • odczytanie przyczyny występowania świecącej się kontrolki Check Engine/MIL
  • odczytanie kodów błędów: zapisanych, oczekujących, stałych, generycznych jak i specyficznych dla danego producenta
  • kasowanie błędów i kodów usterek
  • uzyskanie przydatnych informacji dotyczących prawdopodobnej przyczyny awarii oraz sposobu jej usunięcia

Dostępne na systemy:

  • Android 5.0 oraz nowsze
  • iOS 11.0 oraz nowsze

 

 

SDPROG to zaawansowane oprogramowanie diagnostyczne, pozwalające połączyć się ze sterownikiem oraz komputerem pokładowym samochodu, dostarczające najważniejsze informacje oraz parametry związane z pracą pojazdu.

Narzędzie jest bardzo intuicyjne oraz proste w obsłudze. Jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób ceniących sobie posiadanie większej kontroli nad swoim samochodem. Umożliwia monitorowanie parametrów pracy pojazdu w czasie rzeczywistym.

SDPROG obsługuje wszystkie marki i modele samochodów wyprodukowanych dotychczas, niezależnie od kraju ich pochodzenia. Umożliwia to system OBDII/EOBD, który został wprowadzony przez wszystkich producentów wraz z pojawieniem się norm dotyczących ochrony środowiska, wymuszających zastosowanie jednolitego systemu diagnostycznego w samochodach.

Do pracy niezbędny jest interfejs diagnostyczny, obsługujący system OBDII/EOBD, który należy podłączyć do złącza OBD2. Najpopularniejszym interfejsem diagnostycznym jest ELM327, który występuje pod różnymi nazwami. Urządzenie umożliwia uzyskanie komunikacji z samochodem za pomocą Bluetooth 3.0 oraz Bluetooth 4.0 LE.

Program jest wyposażony w bogatą bazę wskazówek technicznych, dzięki którym użytkownik jest w stanie w prostszy sposób zlokalizować oraz usunąć usterkę w swoim samochodzie.

 

  

Tryb OBDII

Moduł OBDII/EOBD obsługuje wszystkie marki i modele samochodów do dzisiaj, niezależnie od kraju w jakim zostały wyprodukowane. Jest to możliwe dzięki temu, iż system OBDII/EOBD został zamontowany w samochodach wraz z pojawianiem się norm dotyczących ochrony środowiska, które wymuszają na producentach samochodów stosowania jednolitego systemu diagnostycznego.

Bogata baza wskazówek technicznych:

  • możliwe przyczyny pojawienia się usterki
  • przyczyny pojawienia się kodu błędu
  • możliwe objawy
  • zasada działania podzespołu

Przydatne informacje przy zakupie samochodu:

  • przejechany dystans od momentu uaktywnienia kontrolki MIL
  • czas od momentu usunięcia kodów usterek
  • czas od momentu uaktywnienia się kontrolki MIL

 

Monitorowanie pracy poszczególnych czujników w samochodzie:

  • temperatura silnika, zasysanego powietrza i otoczenia
  • pozycja pedału przyśpieszenia
  • napięcie w instalacji elektrycznej
  • ciśnienie doładowania turbosprężarki
  • napięcie sondy lambda

Badanie kondycji akumulatora oraz regulatora napięcia:

  • napięcie akumulatora w stanie spoczynku podczas postoju
  • spadek napięcia podczas rozruchu
  • stan ładowania podczas pracy na wolnych obrotach
  • stan ładowania podczas pracy pod obciążeniem

 

Dodatkowo:

  • Monitory diagnostyczne

Wgląd do tej funkcji daje szybką, prostą, a przy tym bardzo cenną informację na temat stanu danego pojazdu.

Przy jej pomocy możemy stwierdzić, czy dana usterka występuje i czy została poprawnie usunięta.

Możemy się również dowiedzieć, czy kody usterek nie zostały chwilę wcześniej skasowane, aby ukryć uszkodzenie pojazdu.

Dodatkowo ustrzeże nas przed poważnymi usterkami, które pojawiają się sporadycznie.

  • Monitorowanie parametrów

Łatwe monitorowanie wybranych parametrów samochodu umożliwia opcja zegarów oraz wykresów z możliwością personalizacji. Lista obsługiwanych parametrów i danych jest ściśle związana z podłączanym samochodem.

 

 

  • Sprawdzanie przeciążeń w samochodzie

Funkcja umożliwiająca sprawdzenie przeciążeń w samochodzie na podstawie zegara. Funkcja ma umożliwić użytkownikowi odczytanie aktualnie panujących przeciążeń podczas jazdy. W funkcji przedstawiona jest aktualna oraz maksymalna wartość przeciążenia.

  • Tryb Race

Tryb Race jest konfigurowalną funkcjonalnością pozwalającą na przypisanie sygnałów wizualnych oraz dźwiękowych do określonej przez użytkownika wartości prędkości obrotowej silnika. Istnieje możliwość ustawienia funkcji w taki sposób, aby zmiana biegów odbywała się w idealnym pod względem przyspieszenia momencie.

Informacji o tym, przy jakich obrotach silnik osiąga swoją moc maksymalną należy szukać w ogólnie dostępnych źródłach, takich jak fora internetowe lub artykuły prasowe.

 

 

Tryb serwisowy

Tryb serwisowy w SDPROG oferuje użytkownikom możliwość wykonywania następujących działań:

  • Odczytywanie i diagnozowanie każdego modułu występującego w samochodzie, co umożliwia pełną analizę stanu i działania poszczególnych systemów pojazdu.
  • Kasowanie kodów usterek z wybranego modułu samochodu, co pozwala na szybkie usuwanie błędów i poprawę działania pojazdu.
  • Odczytywanie dostępnych parametrów samochodu, w tym szczególnie istotnych parametrów DPF, GPF, PEF oraz FAP w silnikach diesla. Dzięki temu użytkownicy mogą śledzić i monitorować stan filtra cząstek stałych, co wpływa na efektywność i sprawność pracy silnika oraz ogólną wydajność pojazdu.

Diagnostyka w modułach umożliwia również uzyskanie wglądu w inne kluczowe parametry i dane techniczne pojazdu, zapewniając kompleksową ocenę stanu i działania wybranych systemów dla określonych silników.

 

 

Gdzie przyda się najbardziej

Warsztat samochodowy

  • możliwe przyczyny wystąpienia usterki
  • przyczyny pojawienia się kodu błędu
  • możliwe objawy usterki
  • zasada działania podzespołu
  • odczyt kodów błędów modułów dostępnych w samochodzie
  • typy i statusy kodów błędów ułatwiające diagnozę usterki

Świadomy kierowca

  • monitorowanie temperatury silnika, zasysanego powietrza oraz otoczenia
  • monitorowanie pozycji pedału przyspieszenia
  • monitorowanie napięcia instalacji elektrycznej
  • monitorowanie ciśnienia doładowania turbosprężarki
  • monitorowanie filtra DPF, GPF, PEF oraz FAP
  • monitorowanie korekt wtrysków w samochodach spalinowych
  • wiele innych

Sprzedawca samochodów

  • przejechany dystans od momentu pojawienia się kontrolki MIL
  • czas od momentu usunięcia kodów usterek
  • czas od momentu pojawienia się kontrolki MIL
 

 

Zestaw zawiera

  • Oprogramowanie SDPROG na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS
  • Interfejs vgate iCar PRO BT 4.0
  • Instrukcje
  • Dostęp do aktualizacji
  • Kod aktywacyjny zapewniający darmowe polskie aktualizacje i pomoc techniczną

 

Wersje językowe:

  • Polska (PL)
  • Angielska (EN)
  • Węgierska (HU)
  • Rumuńska (RO)
  • Hiszpańska (ES)
  • Portugalska (PT)
  • Hindi (HI)
  • Niemiecka (DE)
  • Czeska (CS)
  • Słowacka (SK)
  • Bułgarska (BG)
  • Rosyjska (RU)
  • Serbsko-chorwacki (SH)

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl